Jadłospis na nadchodzący tydzień

Poniedziałek - 20.05.2019

8:30 ŚNIADANIE:

  • Kakao ( mleko, kakao)
  • Pyszne i zdrowe kanapeczki kolorowe (bułka pszenna, żytnia, masło, szynka, ser żółty, pomidor, ogórek, sałata, jajko, papryka)

10:00 II ŚNIADANIE:

  • owoce, warzywa (jabłka, marchew)

11:00 ZUPA

  • Rosół z makaronem ( drób, marchew, pietruszka korzeń i nać, seler korzeń, cebula, por, makaron)

13:30 II DANIE:

  • Placki z jabłkami (mąka, jaja, mleko, cukier wan., jabłka)
  • Kompot ( owoce leśne: czerwona i czarna porzeczka, jagoda, jeżyna)

14:30 PODWIECZOREK:

  • Jogurty owocowe
Wtorek - 21.05.2019

8:30 ŚNIADANIE:

  • Herbata owocowa
  • Kasza manna z syropem malinowym (mleko, kasza manna, cukier)
  • Kanapki z białego/ciemnego pieczywa z serkiem Almette (pieczywo białe pszenne, pieczywo ciemne, masło, serek Almette)

10:00 II ŚNIADANIE:

  • Owoce, warzywa (jabłko, marchew)

11:00 ZUPA:

  • Wiosenna  (drób, marchew, pietruszka korzeń , seler korzeń, cebula, por, kapusta młoda, fasola szparagowa, ziemniaki, koper)

13:30 II DANIE:

  • Potrawka z ryżem ( pierś z kurczaka, groszek, marchewka, śmietana, ryż)
  • Kompot (owoce leśne: czerwona i czarna porzeczka, jagoda, jeżyna)

14:30 PODWIECZOREK:

  •  Wafle z masą krówkową  (wafle tortowe)
Środa - 22.05.2019

8:30 ŚNIADANIE:

  •  Herbata z cytryną
  • Kanapki z białego/ciemnego pieczywa z szynką/serkiem owocowym  (pieczywo białe pszenne, pieczywo ciemne, masło, szynka, serek owocowy)
  • Parówki z szynki

10:00 II ŚNIADANIE:

  • Owoce, warzywa (marchew, jabłko)

11:00 ZUPA:

  • Barszcz zabielany (drób, marchew, pietruszka korzeń i nać, seler korzeń, cebula, por, ziemniaki, buraki, śmietana)

13:30 II DANIE:

  • Makaron z warzywami (makaron, marchew, fasola szparagowa, papryka, kukurydza, śmietana)
  • Kompot (owoce leśne: czerwona i czarna porzeczka, jagoda, jeżyna)

14:30 PODWIECZOREK:

  • Faworki drożdżowe (mąka, mleko, cukier, margaryna, drożdże, jaja, ocet, cukier puder)
CZWARTEK - 23.05.2019

8:30 ŚNIADANIE:

  • Herbata owocowa
  • Kanapki z białego/ciemnego pieczywa z masłem, serem i ogórkiem (pieczywo białe pszenne, pieczywo ciemne, masło, ser, ogórek)
  • Zupa mleczna z płatkami owsianymi (mleko, płatki owsiane)

10:00 II ŚNIADANIE:

  • Owoce, warzywa (marchew, jabłko)

11:00 ZUPA:

  • Ziemniaczana (drób, wędzonka, marchew, pietruszka korzeń, seler korzeń, cebula, ziemniaki, maślanka)

13:30 II DANIE:

  • Kotlety mielone (mięso wieprzowe, mąka, bułka tarta, jaja, przyprawy)
  • Puree ziemniaczane (ziemniaki, jogurt naturalny, masło)
  • Surówka (mizeria)
  • Kompot (owoce leśne: czerwona i czarna porzeczka, jagoda, jeżyna)

14:30 PODWIECZOREK:

  • Gofry (mąka, proszek do pieczenia, cukier waniliowy, jaja, olej, mleko)

 

 

PIĄTEK - 24.05.2019

8:30 ŚNIADANIE:

  • Herbata owocowa
  • Kanapki z białego/ciemnego pieczywa z masłem, serkiem i pomidorem (pieczywo białe pszenne, pieczywo ciemne, masło, serek, pomidor)
  • Jajka na twardo (jaja, majonez)

10:00 II ŚNIADANIE:

  • Owoce, warzywa (jabłko, marchew)

11:00 ZUPA:

  • Pomidorowa z ryżem (drób, marchew, pietruszka korzeń i nać, seler korzeń, cebula, por, ryż, przecier pomidorowy, śmietana)

13:30 II DANIE:

  • Kotlety ziemniaczane w sosie pieczarkowym (ziemniaki, mąka ziemniaczana, mąka, jaja, bułka tarta, pieczarki, cebula, śmietana, pietruszka)
  • Puree ziemniaczane (ziemniaki, jogurt naturalny, masło)
  • Surówka (marchewka)
  • Kompot (owoce leśne: czerwona i czarna porzeczka, jagoda, jeżyna)

14:30 PODWIECZOREK:

  • Galaretka owocowa
CLICK TO EDIT
Placeholder content. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
X